.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در گفتگو با « شمال نیوز » مطرح شد ؛
حمایت تمام قد « ادیانی » از دکتر انوشیروان محسنی بندپی
شمال نیوز : شمال نیوز :نماینده مردم قائم شهر ، جویبار ، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از دکتر انوشیروان محسنی در راستای قرار گرفتن در سمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت کرد .....
حمایت تمام قد « ادیانی » از دکتر انوشیروان محسنی بندپی

شمال نیوز :نماینده مردم قائم شهر ، جویبار ، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از دکتر انوشیروان محسنی در راستای قرار گرفتن در سمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت کرد .

 

سید علی ادیانی در گفتگو با خبرنگار ما تاکید کرد : با تمام قوا از سرپرست جدید وزارت تعاون و کار به عنوان یک مدیر موفق مازندرانی حمایت خواهم کرد .

 

وی با اشاره به نامه اخیر یکی از نمایندگان خبرگان رهبری به رئیس جمهور افزود : به همه همکاران خود نیز در حوزه استانی و کشوری توصیه می کنم که از نظرات کاربردی آیت الله معلمی در حمایت از دکتر محسنی پیروی کنند.

 

لازم به ذکر است که چندی پیش نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه مردم قائم شهر نیز ضمن اعلام موضع شفاف خود در حمایت از این مدیر بومی ، خواستار همسویی دیگر مسئولین استانی به خصوص 12 نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی شد تا شرایط برای ورود یک مدیر موفق مازندرانی در کابینه دولت فراهم شود.

 

دکتر انوشیروان محسنی بندپی رئیس سابق سازمان بهزیستی و معاون پیشین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، طی حکمی از سوی رئیس‌جمهور به عنوان سرپرست وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شده است.

 

دکتر محسنی در سه دوره (ششم، هفتم و هشتم) مجلس شورای اسلامی نماینده مردم حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.